Іро, бажаю успіху завтра! Але сьогодні є декілька запитань: 1. на етеапі перевірки д/з передбачено декілька видів роботи, а чи заплпновано оцінювання? (сумніваюся, що на кінець уроку ви зможете згадати, як хто відповідав...) 2.Мотивувати необхідність вивчення нового матеріалу контрольною роботою - дуже сумнівно... 3.Після закінчення роботи у групах (1 завдання) запропоновано зробити висновок, які слова називаються омонімами... але сам термін ще не звучав! ---Дайте перехід: ЦІ СЛОВА, ЯКІ ВИ ВИПИСАЛИ З РЕЧЕНЬ, НАЗИВАЮТЬСЯ ОМОНІМАМИ. ЯК ВИ ЗРОЗУМІЛИ, ЩО ТАКЕ ОМОНІМИ? 4. Ваше побіжне пояснення різниці між багатозначними словами і омонімами (без конкретних прикладів із зясуванням лексичного значення слів) не дозволить виконати наступне завдання. 5.як зрозуміти таке формулювання: ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ЗАВДАННЯ РОЗКАЖІТЬ ОДИН ОДНОМУ?? (скласти речення!) 6. типи омонімів - це програмовий матеріал чи ваша ініціатива?? 7. відповіді до загадок є словами омонімами - так записано у конспекті. У мене не дуже виходить знайти омоніми ПІДЙОМНИЙ і ЖУРАВЛИНИЙ, а у вас??? 8.Інструктаж до виконання д/з у 5 класі обовязковий - у вас його немає! 9. Оцінювання не передбачено! У вас ще є час продумати деталі і уникнути непорозумінь. Успіхів!
Іро, бажаю успіху завтра! Але сьогодні є декілька запитань:
ОтветитьУдалить1. на етеапі перевірки д/з передбачено декілька видів роботи, а чи заплпновано оцінювання? (сумніваюся, що на кінець уроку ви зможете згадати, як хто відповідав...)
2.Мотивувати необхідність вивчення нового матеріалу контрольною роботою - дуже сумнівно...
3.Після закінчення роботи у групах (1 завдання) запропоновано зробити висновок, які слова називаються омонімами... але сам термін ще не звучав! ---Дайте перехід: ЦІ СЛОВА, ЯКІ ВИ ВИПИСАЛИ З РЕЧЕНЬ, НАЗИВАЮТЬСЯ ОМОНІМАМИ. ЯК ВИ ЗРОЗУМІЛИ, ЩО ТАКЕ ОМОНІМИ?
4. Ваше побіжне пояснення різниці між багатозначними словами і омонімами (без конкретних прикладів із зясуванням лексичного значення слів) не дозволить виконати наступне завдання.
5.як зрозуміти таке формулювання: ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ЗАВДАННЯ РОЗКАЖІТЬ ОДИН ОДНОМУ?? (скласти речення!)
6. типи омонімів - це програмовий матеріал чи ваша ініціатива??
7. відповіді до загадок є словами омонімами - так записано у конспекті. У мене не дуже виходить знайти омоніми ПІДЙОМНИЙ і ЖУРАВЛИНИЙ, а у вас???
8.Інструктаж до виконання д/з у 5 класі обовязковий - у вас його немає!
9. Оцінювання не передбачено!
У вас ще є час продумати деталі і уникнути непорозумінь. Успіхів!
Я врахувала ваші зауваження, недоліки виправила.
ОтветитьУдалить