понедельник, 10 февраля 2014 г.

 Завтра провожу урок української мови, настрій позитивний, до уроку готова, сподіваюсь, усе пройде добре!
Конспект на 11.02.14.

2 комментария:

  1. Іро, бажаю успіху завтра! Але сьогодні є декілька запитань:
    1. на етеапі перевірки д/з передбачено декілька видів роботи, а чи заплпновано оцінювання? (сумніваюся, що на кінець уроку ви зможете згадати, як хто відповідав...)
    2.Мотивувати необхідність вивчення нового матеріалу контрольною роботою - дуже сумнівно...
    3.Після закінчення роботи у групах (1 завдання) запропоновано зробити висновок, які слова називаються омонімами... але сам термін ще не звучав! ---Дайте перехід: ЦІ СЛОВА, ЯКІ ВИ ВИПИСАЛИ З РЕЧЕНЬ, НАЗИВАЮТЬСЯ ОМОНІМАМИ. ЯК ВИ ЗРОЗУМІЛИ, ЩО ТАКЕ ОМОНІМИ?
    4. Ваше побіжне пояснення різниці між багатозначними словами і омонімами (без конкретних прикладів із зясуванням лексичного значення слів) не дозволить виконати наступне завдання.
    5.як зрозуміти таке формулювання: ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ЗАВДАННЯ РОЗКАЖІТЬ ОДИН ОДНОМУ?? (скласти речення!)
    6. типи омонімів - це програмовий матеріал чи ваша ініціатива??
    7. відповіді до загадок є словами омонімами - так записано у конспекті. У мене не дуже виходить знайти омоніми ПІДЙОМНИЙ і ЖУРАВЛИНИЙ, а у вас???
    8.Інструктаж до виконання д/з у 5 класі обовязковий - у вас його немає!
    9. Оцінювання не передбачено!
    У вас ще є час продумати деталі і уникнути непорозумінь. Успіхів!

    ОтветитьУдалить
  2. Я врахувала ваші зауваження, недоліки виправила.

    ОтветитьУдалить