пятница, 7 февраля 2014 г.

 Ось і закінчився перший тиждень практики, але найскладнішим виявився останній день(. Сьогодні я проводила два уроки: першим був урок розвитку мовлення у 5 класі (перша підгрупа), в цілому, я задоволена цим уроком, усе що я запланувала, я виконала. Діти активні, але я їх змогла організувати,  я вважаю що матеріал вони сприйняли добре. Початок був вдалий,  тому я у піднесеному настрої чекала початок другого мого уроку, це був урок української літератури у 5 класі (на уроки літератури вони не діляться на групи, дуже шкода!!!(((). Та тут трапилося щось жахливе, уваги учнів вистачило на перші 5-10 хвилин, далі кожен почав займатися своїми справами, інформацію на уроці сприймали тільки перші парти, тільки ці діти виконували поставлені мною завдання. Мене попереджували що цей клас важкий, діти дуже активні, але я навіть не сподівалась що на стільки,  ні я, ні ще один учитель в класі не змогли хоч якось їх заспокоїти і настроїти на урок, лише після того як до класу зайшла ще одна вчителька, і провела з дітьми виховну бесіду, ситуація покращилась, але не на довго(. Цим уроком я дуже розчарована. Моє бажання в подальшому проводити уроки мов рукою зняло.
 Конспекти уроків.

3 комментария:

  1. Так, спостерігаючи урок літератури, я теж була шокова такою поведінкою учнів і тим, що вчителька не могла їх заспокоїти. Якщо у мене з'явилося неприємне враження, уявляю, як тобі не сподобалась така ситуація. Але не треба так швидко здаватися, не всі уроки будуть так проходити, не всі учні так себе поводять. Треба більше практикуватися! І бажаю тобі терпіння!

    ОтветитьУдалить
  2. Іро, а тепер після емоційної рефлексії, сядь і проведи методичний аналіз. Можливо знайдеш відповіді на питання, як ситуацію виправляти, бо просто сподіватися - не розумно. Аналізуй кожну свою дію!

    ОтветитьУдалить
  3. Іро, цікаві у вас конспекти? Хіба ми їх так готуємося до уроків?

    ОтветитьУдалить