четверг, 13 февраля 2014 г.

Як приручити п`ятикласника, або 9-й день практики...
 Сьогодні, напевне, перший день за всю практику, коли я повністю задоволена як своєю роботою, так і роботою 5-А класу. Першим  був урок української мови, діти були гіперактивні, вони невтомно працювали, ніхто не сачкував. Я помітила що вони дуже полюбляють різні ігри, конкурси, тому на уроці ми встигли погратися і позмагатися (тема підходяща - синоніми), ми так захопились,  що навіть використали частину перерви, хоча це не педагогічно, але для мене головне те,  що діти не нудьгували і їм дійсно було цікаво.
 Наступним був урок української літератури, враховуючи мій перший плачевний досвід, я буда  до уроку морально готова. Все пройшло набагато краще ніж перший раз (можливо я вже звикла до цих дітей...). Учні були спокійнішими, хоча й інколи і порушували дисципліну. В цей раз я впевнена, що діти  мене почули, інформацію засвоїли і дізналися для себе щось нове, наприклад, учні були дуже здивовані, коли дізналися що пам`ятники Шевченку можна знайти по всьому світі (в Канаді, Москві, Вашингтоні...), їх здивуванню не було меж, коли вони дізналися що в Севастополі також є такий монумент.)

2 комментария:

  1. Ірино, а які враження від сьогоднішнього дня? З нетерпінням очікую на самоаналіз

    ОтветитьУдалить
  2. Добре, що твої учні хоч чимось зацікавились, як от пам'ятниками Шевченка, але дуже прикро, що сьогоднішні діти навіть не знають, які у нашому місті є пам'ятники

    ОтветитьУдалить